A BMW s a Seat nagy csatja... Eagle az idmrs lemaradst kveten a futamra ltvnyosan feltmadt...
A WTCC msodik szezonja utols eltti llomshoz rkezett, a brazliai Curitiba versenyhelysznre. A piltk egy nagyobb sznet utn rkeztek meg a verseny helysznre, ahol azonnal elkezdtk az autk belltst. Az idmr eltti gyakorlson Eagle s Bryan autztak nagyon j idt,de FreeF1 se volt lemaradva nagyon,gy az idmr szoros csatt grt. A 24-es BMW-t vezet Petey csak kt mrt krre jtt ki.Az idmrn nagyon sokig Bryan vezetett, mgtte nem sokkal FreeF1 s Eagle, 2 perccel a leints eltt mg 1 tizeden bell voltak hrman. Viszont mg volt kt perc,s a kt BMW-s kicsit elszakadt Seatos ellenfeltl, gy a polrt ketten csatztak, Bryan s FreeF1. Free tudott javtani a vgn, nagyon is sokat, Bryan viszont mr nem, gy az 1-es aut llt ismt a poleban. 2. lett Bryan, 3.Eagle, mg 4. Petey.
Az els futam rajtnl Free egszen a clvonalig nem adott nagy gzt, gy a clegyenesben szorosan jttek az autk egyms mgtt, azonban vigyzni kellett, egy elzs a clvonal eltt mris stop/and go-t r. A bntetsbe szerencsre senkise futott bele, a rajt is jl sikerlt, Free megtartotta vezet helyt, Eagle pedig feljtt a msodik helyre. A futam elejn Eagle tmadta Freet,st meg is elzte,s nagyjbl a futamot is vgigvezette, azonban rvn, hogy ez egy szoros csata volt, egy kisebb hibja, a gyzelmbe kerlt,gy az els futam utn Free nnepelhetett a dobog kzepn, funligs plyafutsa sorn 20-szor, a BMW-vel pedig 16-szor. Ezzel a gyzelemmel gyakorlatilag bebiztostotta magnak a bajnoki cmet, gratullunk! A msodik helyen Eagle rt clba, mg harmadikknt Bryan nnepelhetett. A harmadik BMW-vel Petey az egsz futam sorn szenvedett, gy nagyon le is maradt, nagyjbl 40 mp htrnnyal hozta be az autt a clba.
Helyezs-Race 1
Pilta
Csapat
1
FreeF1
BMW
2
Eagle
Seat
3
Bryan
BMW
4
Petey
BMW
Leggyorsabb kr
FreeF1
A msodik futamon ennl fogva ismt a 24-es aut volt a pole, a szezonban 4-szer, a karrierje sorn dupla ennyiszer, 8-szor. A felvezet kr rdekes volt ismt, pran a Safety Car piltt ijesztgettk, ismt. A kr hromnegyednl sszegylt a mezny, majd Petey gondolt egyet, s adott egy kvr gzt, azonban a Safety Car pilta megtrflta,mert behzta az autt el, gy majdnem baleset lett belle. Vglis a taktika sikeresnek volt mondhat, habr a clegyenesben a pilta bizonytalan volt, a tbbiek nagyon lemaradtak,s mg a SC se rt be a boxba, gy a versenyz visszalasstott, kivrva, hogy mi lesz. Vglis nem lett semmi klns, bntetst nem kapott szerencsre senkise, gy kezddhetett a msodik futam.
A rajt utn nem vltozott a sorrend: Petey-Bryan-Eagle-Free. Egy kr utn az lls ugyanez volt, azonban a clegyenes vgn Bryan egy ksi fktvval kilkte a kanyarba befel tart csapattrst, gy mindketten visszaestek az utols kt helyre. Bryan a sdergyat vlasztotta, ahonnan mr nem is jtt vissza, gy szmra a verseny vget is rt. Eagle vezette a 3 fss vl meznyt, a futam felnl azonban Free utolrte, s egy hibjt kihasznlva elment neki. Nhny kanyarral ksbb a Seat mszaki okok miatt killni knyszerlt, mr csak Free s Petey maradt. Az jdonslt bajnok bevrta mrkatrst, s az utols ngy krben mondhatni lehetett ltni egy j csatt. Vgl szoros befutt (0,165 mp) kveten nyert Petey.
Helyezs-Race2
Pilta
Csapat
1
Petey
BMW
2
FreeF1
BMW
3
Eagle
Seat
4
Bryan
BMW
Leggyorsabb kr
FreeF1
Kvetkezik a szezonzr, Imolai futam, jszakban.
NYILATKOZATOK
Petey #24 - Walk the Line BMW Team Hungary
Tulajdonkpp a plya nem tartozik a kedvenceim kz, legalbbis ezekkel az autkkal semmikpp se, de azrt igyekeztem kszlni, hogy ne valljak teljes szgyent. Az idmrvel elgedett vagyok, habr utols lettem, nem a vilg legrosszabb krvel lettem az, hanem a tbbiek egyszeren ennyivel jobbak voltak. Azt tudtam, hogy Eagle nagyon j ezen a plyn, gy elknyveltem futamokra is kt negyedik helyet, vgl csak egy lett belle. Az els futamon sehol se voltam, Free az elejn megtrflt, azt hittem azrt a clvonal eltt mondjuk szz mterrel radja a teli gzt,ht nem. Majdnem sikerlt Eaglet megelznm id eltt, de figyeltem, hogy ne legyen baj. Ez volt az utols esemnyem ezen a versenyen, sajnos kzkdtem a kocsival, gy nagyon lemaradtam. A msodik felvonsra mst terveztem, a rajtnl a kr vgefel sszeszedtem mindenkit, aztn gygondoltam hajr, de az SC majdnem megtrflt, vglis eljttem elsknt,els kanyart kicsit rontottam is, belefrt. Majd sajnos Bryan eltallt, ezutn mr nem nagyon trtnt velem semmi, amg Free meg nem vrt, kicsit csatztunk,tulajdonkpp jutalomjtk volt a szezon vgn,legalbbis nekem mindenkpp, visszanztk a csapattal, voltak olyan manverek, hogy huhaa. Vglis az utols krre a knyelmes elnyt nhny driftelssel sikerlt annullni, s kialakult egy szoros befut, nem volt rossz ez a plya, kvncsian vrom Imolt este.
Bryan #42 - BMW Team Hungary-Germany
Ismt bebizonyosodott, ha az ember nagyon vr valamit, abbl pofra ess lesz.Naj, azrt nem szmoltam vissza a napokat a futamig, de rmmel vettem, hogy ma WTCC verseny van, radsul a plya is jnak grkezett.Az idmrn megint nem sikerlt kiautzni a maximumot - s ez nem ezredeket, hanem slyos tizedeket jelentett, egyszeren nem tudom, hogy mirt csinlom ezt.Vgig Free-tl tartottam, flelmem nem volt alaptalan.Aztn az els futam...nem hozott szmomra akkora csatt, mint azt vrtam, szinte vgig a 3. helyen autztam, habr kzel a vezet kettshz, olykor mg be is bjtam melljk, st, 2. is voltam, ha jl emlkszem.Aztn az utols kr eltt sikerlt hibzni egy jelentsebbet, pont annyit, hogy olyan msfl mp-re lemaradjak Eaglektl.A kr vgre egsz jl visszazrkztam, de mivel eleve lassabb voltam az egyenesben, teljesen eslytelen volt a feljebb kapaszkods.A msodik futamrl csak negatvumot tudok mondani, hiszen elrontottam mind a sajt, mind a csapattrsam versenyt.Nagyon sajnltam, hiszen egy j futamtl estem gy el, kicsit el is kedvetlentett a dolog.gy rzem, hogy ez a "szezon" a kzepnl volt a legjobb, hiszen Zolder s Indy feledhetetlen kzdelmet hozott, sajna azta n gy rzem bell, hogy kicsit ellaposodott, de bzom benne, hogy utoljra Imolban egy hatalmasat fogunk ngyen versenyezni valamikor decemberben.Vgl gratullok a bajnoki cmhez Free-nek, s a futamgyzelemhez Peteynek!
FreeF1 #1 - BMW Team UK
Ez a Curitiba plya is nagyon tetszett, kellemes gyors kanyarokkal s a BMWvel lvezet rajta menni. A kvalon az els krm utols kanyarjig egy remek krt mentem, de ott hibztam, igy j krket kellett mennem, de egyszeren nem akart sszejnni. A vgn az utols kt krre mindent beleadtam, hatron autztam s sikerlt jra az 1 pont, izgi volt. Az els futamon az elejn a szoksos gumihmrsklet problmval kzdttem, melynek az lett a leve, hogy Eagle elment s utna egy j csata bontakozott ki, amibe Bryan is csatlakozott. 2 kr volt htra, mikor mr 3. voltam, Bryan meglett a visszafordt utn, majd az utols krben s az utols kanyarban pontosabban Eagle is meglett igy egy izgalmas versenyen voltunk tl. Race2n Eagle ellen kzdttem volna megint, ha nem hibzik, igy mivel kiesett, meg Bryan is, Peteyvel gondoltam csatzok egyet s olyan rallys fktvokat vettem, hogy lol:) Pr krrel a vge eltt nagyon hibztam, igy Petey knnyedn elhzott s hiba autztam az utols krben egy 1.26.111es idt, mg ez is kevs volt ahhoz, hogy elvegyem Peteytl a gyzelmet! Gratullok! Bristol utn jra:) Kvetkezik SM, remlem frank lesz! A plya tuti, hogy az!