Hrek : Szubjektv - MonteCarlo |
Szubjektv - MonteCarlo
FreeF1 2009.05.27. 09:50
Fnyzs s csillogs prosult az unalommal.
Elrkezett a 6. futam a Formula1-es vilgbajnoksgban. Nagy hanggal rkezett meg a mezny, hiszen szinte termszetesen jra kitrt egy belviszly, nehogy mr unalmas legyen a felvezet msor az RTL Klubon, de mondjuk ez se segt rajtuk, ahogy a nagypapa(nem bnts kpp), de nzi a versenyeket s rtkeli a helyzeteket, kzel a rhejes szinten. De az jsgr stlust megforml Szab Robi, nem tudta ezt ledobni magrl s kkemny szakmai tudssal kzvettette Gyula mellett az izgalmas futamokat s mg az se rdekelte, hogy pp a "Team Radio" volt bevgva s ezzel risi pulzusszm nvekedst elrve a vasrnapi ebdet elfogyasztva nagy lendlettel lel llampolgrnl.
Aki kveti az tudja h mi a KERS (s ezt az utols futamon is el kell mondani mindenkinek), szval aki kveti az esemnyeket, tudja a kltsgcskkents nagy szerepet jtszik most az F1ben. Igen vlsg van, de azrt azt tudni kell s ebben van az igazsg, az F1 mindig is errl szl majd, pnzrl. Itt nem holmi tszli Trabant WRC-t pt brigdokrl van sz, hanem tbb ven/vtizeden t foly kemny munka s risi zlet. Az, hogy a Ferrari egyet fenyegett, kitudja, de nem lptk volna meg. Tl nagy lenne a piaci kiess, a piaci reklm s ezltal a pnz. Br nem hiszem, hogy azrt nem vennk Ferrarit mert nincs a Forma1ben, inkbb anyagi gondjai akadnak igy hirtelen. De a Ferrari az a Ferrari, helye van az F1ben, helye van az F1 lmeznyben. Na de most krdezhetnm, kinek pattant ki a fejbl az az izmos tlet, hogy kt szablyrendszer lenne, attl fgg hogy mit vllalsz be. Egyszeren nonszensz. Ez olyan lenne mint a ma esti BL dntben az MU bevezetn a "sapkt", k mindent fejleszthetnek vagyis akkor lngol replturbinval kzlekednnek szlsebesen s a cipjkbe be lenne ptve egy szerkezet mely mindig a fels sarkot clozza meg, mikzben a Barcelona nem vllalja ezt az sszeget, de helyett mg Pep Guardiola is a plyra lpne s kzel 30ember ellen focizna az MU ellen. Egyszeren nevetsges. Mondjuk mit vrunk a Nagy regektl. k eladhat futamokat szeretnnek, ezrt vezettk be ezeket a szrnykat. Vltozs nem trtnt, mert a monacoi futam maga volt az unalom.
Az biztos volt, hogy ha Button elcspi a rajtot s elsknt fordul el, nem tudja meglltani senki. Hihetetlenl ssze van rakva a Brawn-Button pros s valamirt nem akar lerobbani a tragacs, mikzben a Ferrari nem ppen a megbzhatsgval nyeri el nevt (ahhoz, h n Ferrari vegyek, vagyis akkor nincs is pnzgyi oka). Ahogy Button elrajtolt vge is volt a verseny azon krdsnek, hogy ki nyeri meg. Monacoban brmi trtnhet, de azrt annyira profik a srcok, h egyedl autzva nem fogjk oda vgni a kocsit a "lbzbe". Feltmadban a Ferrari, azrt ezzel vrnk egy kicsit, mert az hogy Monacoban ell vagy, nem jelenti, hogy az aut jl mkdik. A Brawn GP ltalban a gyors kanyarokban nyer sok idt, ahogy a RBR is, vagyis azrt Trkorszgban is bizonyitani kell a piros szn 3-4es rajtszmmal kzleked kocsiknak. Az biztos, hogy megbzhatsgon fejleszgettek, kibrt olyan 260km-t. Maga a versenyrl nem rdemes szt ejteni, mert az els 10-15krben lv vonatozs utn sok minden nem trtnt, vonatozgats volt. Meglep viszont, hogy Hamilton mennyire sokat tud hibzni, ha nem jn gy az eredmny. Taln elfogy a tudsa legjava s amig a McLaren nem tud alrakni egy versenykpes autt, addig szenvedni fog? Fejlesztsbe is ki kell venni a piltnak a rszt s taln ez is segtett a Ferrrarin, de ahogy rtam nem kell elkiablni.
Kvetkezik Trkorszg s Massa hazja....meglssuk
|