Hírek : Interjúsorozat 3. rész: Petey |
Interjúsorozat 3. rész: Petey
F1CHL Press 2008.08.11. 16:18
Bull71 után a Mercedes által hajtott autó 2. számú pilótáját kérdeztük...
R: Üdvözöllek Petey! Az interjúsorozat 3. fordulóján hozzád szeretnék fordulni információkért. Az első kérdést Bull71 tette fel neked : ''Mi lett végül a döntésed?Maradsz-e versenyezni a ligában,vagy nem tudod megoldani?Ha maradsz (amit szerintem mindenki remél) akkor melyik csapatban kívánsz maradni , folytatni?''
P: Köszöntök mindenkit! Nos a kérdésre szerencsére elég egyszerű a válasz,természetesen szeretnék maradni,hogy sikerült-e megoldani a technikai gondokat? Hát ez jó kérdés,majd a futamok alatt dől el.Elviekben igen,de a gyakorlat sokszor szokott csúfot űzni az elméletből,mindenesetre én remélem a legjobbakat,és szeretnék maradni jelenlegi helyemen,a #23-as McLaren Mercedes volánja mögött.
R: Minden bizonyal megoldható a #23-as Mercedes ülés mivel Starskynak nyoma vezsett. Milyen visszatérést tervezel a Török futamra? És szerinted ki lesz a leggyorsabb a futamon?
P: Igazán örülnék neki magunk között szólva,teljesen megbarátkoztam az autóval,és őszintén szólva nagyon is tetszik,már nem vágyom máshová,és készen állok hosszútávon gondolkodni a McLarennel,hogy ez mit jelent,az majd bizonyosan elválik. Hogy milyen visszatérést tervezek? Sajnos a terv és a valóság általában köszönő viszonyban sem szoktak lenni egymással,lásd a tavalyi török futam,de mindenképpen szeretnék pontot szerezni,esetleg pontokat. Szerintem ez a verseny a BMW-s Bryané lesz,ha végre kibirja a technikája,utána viszont nagy csata lehet Bull71-Gatti-Gondy és még FreeF1 között,én szerintem,de majd meglátjuk.
R: Eltelt 4 futam abból 1 futamot tudtál teljesíteni. Most gondoljunk arra vissza. Szerinted fontos az időmérő vagy akár az utolsó helyről is lehet nyerni , egy olyan pályán mint például a török?
P: Ez érdekes kérdés,ha a saját példámat veszem,akkor kb a 9.helyről lettem 5.,én nem számítok élmenőnek,szóval szerintem amolyan "evés közben jön meg az étvágy" alapon nem kizárt az utolsó helyről való győzelem,persze ez pálya,pilóta,taktika és beállítás függő is.A török pályán szerintem nem lehet,mert 2-3 olyan hely van,ahol igazán tisztán lehet előzni,és ez szerintem megnehezíti a hátulról induló dolgát,de pl egy Indianapolison,vagy Fujin nem tartom kizártnak.
R: Gondolom figyelemmel követted a futamokat, most leginkább a spanyol futamra gondolnák. Egy akotikus futam volt , azonban a pálya elég széles és könnyű vonalvezetésű. Ezt a futamot nézve milyen futamot vársz Monte-Carlo utcáin? Szerinted elég hoszzú lesz az 1 hét szünet a török és az utcai pálya között?
P: Igen,figyelem az eseményeket,és örülök,hogy csapattársam még "partyban" van. A spanyol pálya az egyik kedvencem a naptárban,nagykár,hogy az utolsó sikánnal elszúrták e remek pályát,mindazonáltal Monte-Carlo egy teljesen más fejezet a nagykönyvben.Rendkívül szűk,és technikás pálya,kiváncsi leszek,hogy majd hogy bírják a váltók ezt a pályát,hiszen tudjuk,itt kell legtöbbet váltani.Azonkívül én az 1hét szünetet elegendőnek találom,a csapat nagy része tökéletesen ismeri a pályát,nem ez lesz itt az első futamunk,úgyhogy "csak" kvázi "be kell lőni" az autókat,ami természetesen nem lesz könnyű feladat.
R: A McLaren autóira is felkerültek új elemek , fejlesztések. Kipróbáltad már ezeket? És ha igen akkor változott e az autó stabilitása , gyorsasága , egyszóval sikeresek voltak az új fejlesztések?
P: Igen,egy teljesen új első szárnyat és hídszerű oldallégterelőt vetett be a csapat,és őszintén modhatom,szerintem jó munkát végeztek a tervezőasztal mellett.Nemrég jártam Wokingban,és akkor láttam a legújabb fejlesztéseket,tervrajzon,és a futószalagon,és már kiváncsian várom,hogy kipróbálhassam,nekem nagyon tetszik ezaz új autó,főleg majd,ha bevetjük az új orrkúpot,szóval én szerintem jó irányba haladunk,de persze a többiek sem ülnek a babérjaikon.
R: Ha most mondani kellene 1 nevet és egy csapatot akkor meik csapatot/pilótát tippelnéd végső győztesnek?
P: Csapatban BMW.Sauber F1 Team,egyéniben nehéz kérdés,szerintem Bryan nagyon fel fog jönni,FreeF1 is biztos odateszi magát a második etapban,Gondy és Gatti lehet a sötét ló a küzdelemben,de most Bull71-et tippelném,még akkor is,ha azt mondta semmi esélye,szerintem Ő fog nyerni,bár nagyon szoros lesz,hát akarcsak tavaly...
R: Sikerült kipihenni magad a szünetben? Hol voltál mit csináltál?
P: Most mondhatnám,hogy igen,bár most eléggé fáradt vagyok,korán keltem ugyanis.A nyár számomra júliusban kezdődött,amikor is végetért az iskola,volt egy hónapos szünetem,amikor is tényleg pihentem,nem csináltam semmi különöset,nyaralni voltam vidéken és horvát tengerparton,augusztustól pedig dolgozok,szeptembertől pedig folytatódik az egyetem,nem lesz könnyű,de én vállaltam,megoldom.Így kell hozzáállni,ha máshogy tenném,nem is sikerülhetne... Remélem nagyobb hasznomat veszi a csapat majd a második felvonásban.
R: Gondolom figyelemmel követed az igazi F1 es futamokat. Hogy tetszett a Magyar nagydíj? Melyik csapatnak/pilótának szurkolsz?
P: Természetesen,mint minden online pilóta,így én is figyelem az eseményeket. Az idei is jó volt,akárcsak a 2006os,a tavalyi unalmas volt.Melyik csapatnak? Hát ez jó kérdés,tulajdonképpen egyiknek se,mostmár.A 90es években voltam nagy drukker,akkoriban óriási McLaren/Hakkinen drukker voltam. Megmondom őszintén hozzám mindig is közelebb állt az a csapat,ahol éppen aktuálisan versenyzek,így most azt mondanám,hogy csak azért nem szurkolok a McLarennek mert ott van a Hamilton,de ismétlem csapatban nincs olyan "nagy" kedvenc,örültem a BMW sikerének kanadában,mint ahogy a Ferrarisoknak is,de legutóbbi McLaren sikert is elégedetten vettem tudomásul.Pilóták közül mindig is a finneknek drukkoltam,ugye anno Hakkinen,most Kimi/Heikki.
R: Interjúnk végéhez közeledve arra kérnélek h nevezz meg egy pilótát és tegyél fel neki egy kérdést amit a következű interjúsorozatban felteszünk neki.
P: Karcsikástól kérdezném,hogy most mennyibe kerül a McDonald's-ban egy marhahúsos szendvics wasabi szósszal?
R: Köszönöm az interjút és sok sikert kívánok neked és a csapatodnak!
P: Köszönöm a csapat nevében is!
|