Zolder - WTCC
F1CHL - WTCC 2009.10.14. 15:56
Ahogy befejezdtt a finnorszgi kirnduls, na gy nem folytatdott a WTCC szria 3.htvgje.
Mr az idmr edzsen Bryan megmutatta, hogy elgg eslyes a gyzelemre, hiszen a kvalifikcin megszerezte a pole positiont s az ezzel jr 1 plusz pontot, mindsszesen 8 szzaddal kapott ki FreeF1, mgtte Eagle a Seattal s vgl Petey zrta a sort a Hondval. Ahogy mr az elz futamon is volt a mezny a biztonsgi aut felvezetse utn replrajttal indult neki a 10 krnek. De milyen 10 krnek! Ami mondjuk utlag redukldott 9re, de akkor is. Bryan, FreeF1 s Eagle oda-vissza elzte egymst, folyamatos helyezkeds, pici lkdsds, villogtats s mindent amit el lehet kpzelni. Azt lerni, hogy most mikpp is alakult a futam nem lehet, mert minden krben vltozott a sorrend. Sajnos a Honda nem valami j csomaggal rkezett meg Belgiumba, gy Peteynek ki kellett maradni a mkbl s egyes sajtrteslsek szerint elhagyja a Honda csapatot s tmegy a Seat Teamet ersteni. A Honda erre reaglva kzlte, hogy a soron kvetkez USA nagydjra tkpesebb autt dob a pilta rendelkezsre. Megltjuk...Visszatrve az 1. futamra. Eagle egy kt elkpeszt merszsggel a csomagtartjban prblt fktvokat venni, nha nagy nha kis sikerrel. FreeF1 az utols szektorra koncentrlva prblt elrbb jnni, mg Bryan egy elg defenzv mdot vett fel, melynek lehet meg is lett volna a gymlcse, ha a technika nem szl kzbe 3 piltnak is, hiszen kicsit tbbet evett a kocsi zemanyagbl, mint kellett volna, igy a boxba kellett bemennik s ezzel szinte odaadtk FreeF1nek a gyzelmet. A futam utn a pontok felt kaptk meg a piltk, lehet 0,5 pont fog dnteni majd a helyezsekrl a vgelszmolsban? (1.futam vgeredmnye: FreeF1-Eagle-Petey-Bryan). Leggyorsabb krrt jr +1 pont FreeF1et illette.
A 2. futamon mr kicsit jobban feltankolva indultak a piltk, ismt a biztonsgi aut felvezetsben s ht Petey egy picit bealudt a rajtnl, igy Bryan rgtn 4mp elnyre tett szert. Eagle az els kr vgn t akart jutni Honds ellenfeln, melynek az lett a kvetkezmnye, hogy FreeF1 mindkt piltt megelzte s nyomba eredhetett mrkatrsnak! Kzben Eagle megelzte Peteyt s is prblt felzrkzni. 5 krrel a vge eltt FreeF1 berte Bryant s elkezddtt a csata, ezzel segtve Eaglenek, aki igy knnyen felzrkzhatott. Utols eltti krben FreeF1 megelzte Bryant, de rme nem sokig tartott, hiszen az utols krbe rve az els kanyarban megcspte a fvet s kicsszott, ezzel visszadva az els helyet Bryannek, aki nagy kzdelembe, kevesebb mint 2 tizedes elnnyel megnyerte a futamot Seatos vetlytrsa eltt. Petey a versenyt feladta a 3.krben. (2.futam vgeredmnye: Bryan-Eagle-FreeF1-Petey) Leggyorsabb krrt jr +1pont FreeF1et illette.
A belgiumi htvgn Petey 2 pontot szerzett, Eagle 4,5 pontot, Bryan 5,5 pontot, FreeF1 6 pontot.
Kvetkezik USA (Indy).
NYILATKOZATOK:
FreeF1 #1:
" A kvalin azt hittem, hogy az idm bven elg lesz, ht tvedtem, igy 1 pontot elbuktam, de megrdemelte Bryan a pole-t, abban a krben remekl ment. Az 1. futamon trtnteket nem tudom lerni, fantasztikus volt, mindig ilyenre vgytam. Remek, remek! Ilyen amit sose lehet F1 autval s ezrt is jobban szeretem a traautzst. A 2.futamon picit Peteyre mrges voltam, hogy a rajtnl elaludt, de ht ez benne van, nincs semmi gond belle. Eagle..kszi:). Aztn pedig nagy hibt vtettem s ez 2 pontomba kerlt. Nem bnkdok, mert remekl szrakoztam, j futamok voltak....mg tbb ilyet!
Eagle - Seat Team France #12:
"Idmrn sok eslyem nemvolt a pole-ra, br igy is sikerlt jobban megkzelitenem a 2 lment mint elszr gondoltam. 1.futam ahogyan Free is mondta, leirhatatlan. Eszmletlen elzsek, nha tl optimista fktvok, csszklsok, dudls...viden isteni lesz visszanzni. A 2.futam kicsit laposabban indult, de ez is hasonlan izgalmas vgjtkot eredmnyezett, Freenek ezton is ksznm a megprdlst :). Bryant mr nem rtem utl, 0.150 ezred klnbsggel futottunk be kb. Grat mindenkinek, nagyon vrom a folytatst, eszmletlen j ez a WTCC s kivlak az ellenfelek is!"
Bryan #42
"Rosszul kezdtem a htvgt, mert a bemelegt teszten nagyon tvol voltam nmagamtl, de azt tudtam, hogyha sikerl sszeszedni magamat, akkor lehet eslyem a pole pozcira.Ez vgl sikerlt is, nagyon elgedett voltam az els hellyel, hiszen pole-t mg nem sikerlt szereznem s most is csak b 9 szzaddal bizonyultam jobbnak.Az els futamon nagyon jl sikerlt a rajt, de ez tl sokat nem jelentett.Meglepetsknt rt, hogy Eagle kezdett el tmadni, st, el is hzott mellettem s mr kezdett jelentsebb elnyt kipteni, kzben persze a Free autjn nevetgl Lumpy-t is nznem kellett a visszapillantbl..Nagyon kemny volt, sikerlt Eagle-re visszazrkzni, s tvenni a vezetst, amit nagy csatban sikerlt is megtartanom (br Free egy ideig tvette az elssget).Viszont ami miatt rettent bosszs voltam, az a futam vge, mert egyrszt gy rzem, hogy meg tudtam volna mr tartani az els helyet, msrszt pedig ez a futam nem egy ilyen befejezst rdemelt volna, mert tnyleg negyed rig haladtunk egyms mgtt ,teljesen korrekten.A msodik futamon viszont gy els helyrl rajtolhattam, Peteytl pedig nem vrt segtsget kaptam, amit azrt nem volt pofm teljesen kihasznlni, habr nem tagadom: jl jtt.Aztn 2 kr mlva szrevettem, hogy sikerlt az alapsetupot kivlasztani, ami ht nem olyan j, mint amit csinltam, Free fel is zrkzott s nagyon komolyan kellett vdeni az veket.Sajnos egy kanyart elrontottam, de aztn amit elvett a sors, azt valamilyen szinten itt visszakaptam, hiszen Free elrontotta az utols kr els kanyarjt, gy mr megint Eagle eltt tudtam behozni az autt az els helyen, akrcsak Bathurstban.Nagyon j futamok voltak, gratullok mindenkinek, ez igazi versenyzs volt!"
Petey #24
"Sajnos a htvge nem gy sikerlt,ahogy elterveztk a csapattal. Htkzben sikerlt egy tesztet beiktatni,de az aut nem ment tl jl,nagyon lass volt a tbbiekhez kpest. Nylvn benne vagyok kicsit n is,de az t msodperces lemarads az idmrn,az sokkol volt,gy a futamnak nagy remnyekkel nem is vgtam neki. Az elsn nagyjbl nem trtnt semmi se velem,2-3 krig lttam ellenfeleimet,kb 2-3 sec lemaradssel,utna egy elfkezs,s mris 6 volt,ezutn egyedl mentem,de legalbb a plya nem volt unalmas,gy vglis lvezetes krzs volt. A futam vgn Bryan-nek peche volt,gy kaptam egy ajndk podiumot. A msodik futamon,amit a cikkr s Free is rt,nem aludtam el a rajtnl,ez volt a taktikm rsze,ugyanis meg akartam vni a msodik helyet. Elismerem nem volt egy korrekt lps tlem,ezrt utlag is elnzst krek FreeF1-tl.Nagyjbl az volt a terv,hogy kicsit lemaradok Bryantl,s hirtelen adok nagy gzt,hogy legyen egy kis elnym az egyenesben. Ez sikerlt is,mert az els kanyar utn az Eagle-Free pros kb 1 seccel volt mgttem,pnksdi kirlysgom azonban sokig nem tartott,egsz pontosan 90% krig,amikor is az utols siknnl Eagle mester vett mersz fktvot (kb a vilg vgrl :D),amivel kitett minket a kanyarbl,Free pedig szpen kikerlt minket. szintn mg F1-es kocsival se lehetett volna megllni ott,szerintem. Eagle egy fl krig jtt mg mgttem,plya kzepn lv gyors sikn eltt kicsit sszert a kt aut,sajnos pont fktvnl,gy nem brtam befordtani a Hondt a kanyarba,Eagle is elment,s 4. lettem. Viszont a tbbiek jt csatztak,az a videbl is ltszik,amit j volt nzni. Kvetkeznek az n ltalam vlasztott plyk, Bristoltl mindenkpp tbbet vrok, mint a tbbi futamtl."
|